مزایای هدایای تبلیغاتی

۱ بازديد
 

شناخته شدن برندتان

هدف همه کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، شناخته شدن برندشان است. حالا چطور می‌توان کاری کرد که برند نه تنها در ذهن مشتری‌های فعلی و همیشگی، بلکه در ذهن مشتری‌های احتمالی در آینده نیز بماند. یک راه این است که در مورد هدایای تبلیغاتی خود خلاق باشید. هدایای تبلیغاتی یک ابزار ساده هستند که می‌توانند باعث افزایش آگاهی از برند و کسب‌وکار کوچک شما شوند. مثلا با سفارشی کردن کالایی که مصرف‌کننده هر روز استفاده می‌کند و با چاپ برند خودتان بر روی آن‌، می‌توانید برندتان را برای همیشه در یاد آنها نگه دارید.

 

توسعه برند با هزینه کم

با بودجه کم به سختی می‌توان استراتژی بازاریابی طراحی کرد که بتواند به بهترین شکل ممکن معرف کسب‌وکار کوچک شما باشد. اما انتخاب هوشمندانه کالاهای مورد نیاز با قیمت پایین اما در عین حال بادوام و مفید می‌تواند تبدیل به سرمایه‌گذاری بلندمدت شما شود. همیشه این را بدانید که یک هدیه تبلیغاتی کوچک، بهترین راه برای حفظ وفاداری مشتری‌های شما است. به این روش شما به نوعی از مشتری‌های خود تشکر می‌کنید.

 

جایگزینی برای بیزینس کارت

درست است که بیزینس کارت همیشه یکی از ابزارهای با ارزش بازاریابی است، اما هدایای تبلیغاتی هم روشی جذاب و خلاقانه برای نشان دادن اطلاعات کسب‌ و کارتان است. به جای اینکه صرفا به کسی که فکر می‌کنید مشتری احتمالی‌تان می‌باشد، یک بیزینس کارت بدهید، در کنارش یک محصول مورد استفاده با برند خودتان بدهید. مثلا اگر یک شرکت کامپیوتری دارید و کامپیوتر یکی از مشتری‌هایتان را درست کرده‌اید، همراه با کارت‌تان یک فلش مموری تبلیغاتی هم به او بدهید و یا اگر مشتری شما رستوران سنتی دارد به او جعبه پذیرایی تبلیغاتی بدهید تا در هر سرویس برای مشتریانش از آن استفاده کند.

 

تکرار مکرر تبلیغات جذاب

یکی از مواردی که موقع بازاریابی کسب‌وکارتان باید در نظر داشته باشید، تکرار است. چطور می‌توان کسب‌وکارتان را همیشه رونق دهید، به این فکر کنید که مشتری‌هایتان چه چیزهایی دوست دارند و چه مواردی آن ها را سر شوق می‌آورد.

 

ایدئولوژی بازاریابی قدرتمند

این اصل در مورد کسب‌وکارهای کوچک هم صادق است. هر چند داشتن محصولات بازاریابی همیشگی مهم است، اما اینکه هر چند وقت یکبار از هدایای تبلیغاتی متفاوت برای بازاریابی برند خود استفاده کنید هم بسیار اهمیت دارد. هدایای تبلیغاتی می توانند در جهت ارتقای میزان پاسخگویی مشتریان به پیامهای تبلیغاتی نقش مهمی داشته باشند. تاکتیک های بنیادین فروش بر پایه درک تاثیرگذاری محرکها، هیجانات و احساسات بر فروشِ خدمات و محصولات است؛ فروشندگان با تجربه می‌دانند که بیشتر خریدهای مشتریان تحت تاثیر هیجانات و احساسات آنها شکل می گیرد و منطق، نقش کمتری در خرید دارد.

 

اگر شما بتوانید توجه مشتریان بالقوه را جلب کنید و به علایق و خواسته های آن ها پاسخ دهید قادر خواهید بود به سرعت در تصمیم گیری های خرید آنها تاثیرگذار باشید. استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند فلش تبلیغاتی به عنوان مکملِ سایر فعالیت های تبلیغاتی، شما را در دسترسی به این قابلیت یاری می کند. ارائه هدایای تبلیغاتی رایگان یا ارائه فرصتِ برنده شدن درقرعه کشی ها برای کسب جوایز بزرگ، توجه مشتریان را به خود جلب می کند و مورد علاقه آنها واقع می شود و می تواند آنها را برای خرید وسوسع کند.

 

در واقع ارائه هدایای تبلیغاتی مشتریان بالقوه را به مشتریان فعلی تبدیل می‌کند. انتخاب مناسب ترین هدایای تبلیغاتی برای کامل شدن تاثیر تبلیغات رسانه ای، نیازمند این است که خواسته ها و تمایلات مشتریان همیشگی خود را بشناسید. اجرای تحقیقات بازاریابی و مطالعه الگوهای خرید مصرف کنندگان می ‌تواند خواسته های مشتریان هدف را روشن کند و آنچه را که در حال حاضر برای آنها جذاب است به شما نشان دهد.

منبع: https://jopenza.net/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.